Hej & Hå

Tänk vad tiden gick fort, tänk så mkt vi gjort...Idag har vi rensat bort all "skit" här hemma. Nu är Liams rum nästan tomt så att vi kan måla om och fixa till det. Det allra roligaste rummet att fixa tkr ja, måste bara kika runt lite för att få inspiration. Det finns ju så mkt man kan göra i ett barnrum. :D

Städat gården och bron har vi också gjort. Så nu är det fint här hemma kan ja lova, jag har även målat fönsterbräderna vita här nere.

Det är så skönt när man har "jobb" ute att göra. Bra för Liam att få frisk luft och att få sova ute också. Längtar till våren nu så man kan börja fixa lite med blommor och rabatter osv. Även härliga fiske semestrar och badutflykter med Liam.
Annars gosar vi för fullt med valparna här hemma, helt sjukt vad söta dom är. Vill behålla allihop! Från det ena till det andra så har vi fixat försäkringar idag också, till hemmet, Gumman, Liam och mig å Jonas. Vi tog dom största till Liam och Gumman. Vi valde If och dom verkar vara jätte bra. Billiga och trevliga. :)
Liam är så duktig på att prata, nu säger han: Dä (Där) Tutt (Tutte) Mamma, Dadda, papp, nänä (Nej) Hehe kanske inte låter så stort men för mig är det STORT! Han härmas hela tiden också. Min lilla kille börjar bli stor nu. Det blir verkligen bara roligare och roligare att vara mamma. Love it. Finns ingen känsla som slår det. :)

Nu blire Gossip Girl, sedan ska jag slänga mig i sängen och läsa lite inrednings tidningar som jag fått av Anna-Karin. Älskar dom tidningarna. :)
Hörs på allihop. Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0