Söndag idag

Hej hej! Oj nu var det ett litet tag sedan jag skrev..Men vi har haft fullt upp hela veckan. Känns såå skönt nu när allt som har legat och gnagt i bakhuvudet är gjort. :) Jag ska bla börja plugga upp mina betyg, ska börja med kärnämnena sedan får vi se vad det blir.
I fredags spelade vi Monopol här hemma, lätt det bästa sällskaps spelet. I går åkte vi till Lasse & Anna-Karin, jag Jonas Ida och Liam. Tobbe var hundvakt här hemma eftersom att han ändå skulle spela ngn turnering. Vi åt världens godaste mat rent ut sagt, till förrätt bjöds det på löksoppa, varmrätt Hjort med potatis & vitlöksmör och efterrätt Pannacotta. :D Mmm! Så nästa gång det blir någon middags bjudning här hemma så blir det ialf den Löksoppan till förrätt. Hehe En riktigt mysig helg har det vare, precis som det ska vara.
Nu ikväll har jag städat och tvättat, bäddat rent till valparna osv. Klippte även klorna på dem. Dom var så duktiga så. :) Dom fick även sin första smakportion idag och det var jätte gott! Imorrn ska jag lägga ut annons också, känner att det tar emot lite faktiskt. Men men.
Imorrn blir det en riktig städ dag här hemma. Måste rensa upp i tvättstugan och få till någon ordning där och i mellan rummet. Liams rum ska vi ta tag i också så vi får ngn ordning där någongång. Längtar tills vi kan börja fixa riktigt där. :)
Nu blir det film mys här hemma med grabbarna. Ida åkte hem idag och kommer inte tillbaka förrän till helgen.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida

Den godaste middagen jag nånsin blivit bjuden på :)

2012-02-06 @ 14:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0