Städning

Puuh..Har hållt igång hela dagen idag, bokstavligen. Städat städat o c h städat! Vart kommer allt ifrån kan man ju undra? Iofs så blev det mer grov städning och sortering idag, typ golven, linneskåpet, tvättstugan, gästrummet, vårat sovrum..Ah det finns lite mer att ta av här måste jag säga än i en lägenhet. :) Men det gillar vi.

På lördag blir det lite galej här hemma. Några kompisar kmr upp från stan så blire gomiddag osv. :) Blir en lugn kväll ialf, bara mysa med ett vinglas i handen och surra lite skit låter bra det.
Imorrn kommer Ida "hem" igen med Mimmi! Bra det tkr jag, känns så tomt utan dom här. :P Haha Jaa jag är snart 24 men har inte vuxit ifrån min syrra än och kommer nog aldrig göra. Love you!
Herregud asså, någon gräns finns det väl! När är det tänkt att man ska få njuta av sin pension (om man ens lever så länge) om man ska jobba tills man är 75 år!!?
Nä nu blir det Buffalo wings framför tv.
Hade

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi åt också buffalowings igår, första gången. Riktigt gott! :)

2012-02-09 @ 06:53:18
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Syrran ;)

Haha skönt att va här, och som att jag kommer växa ifrån dig?? Neveer ;) Love u 2

2012-02-09 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0