...

Slänger in ett till inlägg. Känner mig lite rastlös men ändå helt slut i kroppen.

Idag gjorde vi bantar soppan, mycket god blev den och verkligen prisvärd. :) Fast jag tog en frö macka till och tänkte slänga i mig lite chips å dipp nu snart! :P Haha Jag åt ju ialf nyttigt till middag då borde man väl få unna sig?! Ja, svarar jag mig själv. Nä skämt åsido så ska jag faktiskt vara nyttig på veckorna ialf. Det är ju inte så att jag känner att jag måste rasa i vikt lr dylikt..Tror man hade blivit mer peppad om man hade haft lätt för att gå upp i vikt.

Imorrn ska jag och Liam åka upp till Flygge med Carina för att hälsa på Jonas mormor och gammelmormor. :) Åker nog hem till Boda en sväng också, jag måste hämta lite mer kläder åt mig och Liam eftersom att vi blir kvar här tills på fredag typ. Åh på fredag ska jag ha studieväglednings samtal, känner mig riktigt peppad! Måste kolla till valparna hemma också, nu skäller dom och viftar på svansarna när man kommer. Hehe det kommer fan bli jobbigt när man ska sälja dom..men men just nu behöver vi pengarna mer än fler hundar. :P

Nä nu kallar soffan. Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0