Haj haj!

Redan lördag igen..Herregud vad tiden går fort. Snart är Liam 1 år och jag är snart 24 år "gammal". Haha shit, vart har alla år tagit vägen, jag får fan ångest när jag tänker på hur gammal man börjar bli! :P Ja, jag tkr att 24 år låter gammalt, mycket värre än att säga att man är 23 ialf. Jaja thats life, dom säger ju att allt blir bättre med åren så man får ju hoppas på det. :)

Igår kom Tobbe & Fanny upp till oss. Åt god middag och myste resten av kvällen. Vid middagsbordet frågade Tobbe Fanny vad hennes kille hette, då svarade hon: Men höjjeduju han är inte käj i mej, med en väldigt allvarlig ton! Hahaha så jäkla sööt asså. :P Idag har vi vart ute och lekt med barnen, Liam fick åka pulka och skoter vilket var väldigt uppskattat. Satt som ett ljus i pulkan hela tiden och skrattade. Goploppen våran. :) Mamma & Larssa kom upp på lite fika och surr också, trevligt värre. Ikväll vet jag inte vad som händer, jag ska ialf kocka till någon god mat hade jag tänkt sedan blir det bara chill resten av kvällen skulle jag tro. :)

Hade gött allihopa!

Imorrn kommer nya bilder på valparna, då är dom två hela veckor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0