Hallå

Idag har det vart en bra dag. Vi har städat på bron och sedan tog jag och Ida med oss kidsen på en liten tur i det härliga vädret. Det är så vackert när det är sådär perfekt mkt snö ute på träden och marken och solen lyser på. Jag stod ett par minuter och bara tittade ut över landskapet..I just de där sekunderna så känns allt oviktigt, det är bara nuet som räknas och allt är bara tyst. Det är verkligen terapi för min själ, att få komma ut i skog och natur och bara vara. Har alltid älskat det och kommer alltid göra.

Jaa det är väl vad man har gjort idag i stora drag. Imorrn blire andra bullar då jag och Ida ska ner på stan. jag måste in på banken och uträtta lite ärenden, sedan blire en sväng på Birsta. Passar på att åka ner imorrn då pappa ändå hade tänkt hälsa på oss, så åker vi bara med honom hem sedan. Perffa! Barnen blir hemma med grabbarna, vilket känns skönt  faktiskt. Det är ju lite mindre stressande att kunna gå runt i lugn och ro och bara ha sig själv att tänka på ialf. Vi tar den tidiga bussen så vi är i stan runt 9, då blire frukost på City cafe. Dom har ju de bästa mackorna till bäst pris tkr jag..Mmm! :)

Guud vad jag vill åka bort någonstans, till varmare vidder helst. Skulle kunna göra mkt för att i detta nuet få ligga på en strand och steka i solen..Om det inte skulle vara en strand så får det bli ett av mina drömrese mål; Alaska! Hur grymt vore det inte att få åka dit någongång..Men men kanske lika bra att ta tag i livet här hemma först, så har man ngt att belöna sig med sedan. Jo så får det bli! Verkligheten kallar. 

Det var vad jag hade på hjärtat idag. xoxo

 


Kommentarer
Postat av: Carro

:D



Skulle Malin komma på lördag? För jag pratade med Jessica & hon ska iaf komma på förmiddagen. Tänkte om vi skulle grilla & så? :)

2012-01-11 @ 21:40:07
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag har också en liten dröm om att få åka till alaska någon gång. Älskar snö och kyla :).

2012-01-11 @ 22:22:22
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, men vi kanske får göra så, du och jag och alaska ;D. Åh, vad roligt det skulle vara. Jag lovar att säga till nästa gång vi åker hemöver så får vi fixa något :)). Har du kvar samma nummer sen typ 4 år tillbaka? ;) Kram

2012-01-12 @ 01:41:27
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Carro

Kanon! :)



Ska inte dom stanna på kvällen, så kan vi koppla på pulka efter skotern & äta middag på skogen? Annars kanske det blir lite trångt med allihopa :b



Men vi kan höras imorrn! :)

2012-01-12 @ 19:15:04
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0