Just idag är jag stark!

Tjena tjena! Nu har vi kommit hem till Boda igen. Känns skönt att vara hemma! :) Idag har vi städat hela dagen i princip, skönt att ha det gjort innan helgen. Jag och Ida har även power walkat här i byn, lite läskigt bara att gå såhär på kvällen tkr ja. Haha eftersom att man bor mitt i skogen så vet man ju aldrig vad som lurar därute. Typ varg och lodjur osv! :P Iofs så borde man ju vara mer rädd i stan om man skulle gå där på kvällen. Jaja. Skönt var det ialf.

Vi har gjort om i köket idag också, bytt bord och stolar och hängt upp en lampa. Så nu kan Anna-Karin och Lasse hämta sitt matbord när dom vill. :) Vi köpte matbordet av Dannes kompis för 400 kr och stolarna kostar bara 149 kr/st så vi har ju gjort kap där! Det enda som var liite dyrare är lampan, men vafan man måste ju få unna sig ngt ibland oxå,spec till hemmet! Det är ju typ nästan bara det vi lägger pengar på nu. Men det äre värt. Bor man i hus så finns det ju alltid ngt man vill köpa lr skulle behöva så man får ju ta allt lite pö om pö. OM man ändå bara skulle få vinna en slant på Lotto lr dyl, vilket inte lär hända. Fast kanske om man skulle testa köpa en lott nångång..Jo chanserna ökar nog då ialf. :)

I helgen blire bara lugnt här hemma. Jonas åker till stan på lördag så då får vi huset för oss själva! Det firar vi med god mat och ngn bra film! ;) Btw så vill jag tipsa om en grymt bra serie- Supernatural! Måste ses asså. Iofs så är jag en riktig serie nörd och följer bla Greys, Gossip girl, Vampire Diaries och Sons of anarchy! Alla är verkligen as bra. :D

Lägger in nå bilder på valparna, köksbordet och på min älskade lilla unge! Tänk att jag har allt som jag någonsin drömt om. Helt sjukt känns det ibland. Jag har barn, jag har världens bästa pojkvän, jag bor i hus och jag har en hund! Haha jag begär faktiskt inte mkt mer här i livet. Jo att jag och alla mina nära ska få vara friska och lyckliga. Sedan är det klart att jag inte har uppnått alla mina mål här i livet än men det är på god väg ialf.

Jaja avrundar här medan jag fort är i mitt glädjerus. Man vet aldrig hur allt känns imorrn..

God natt alla därute!


    
 



Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad mysigt det ser ut! Vill också bo i hus men det är nog några kvar innan det händer. Det sa bli mysigt att få komma och hälsa på er något när vi är i sundsvall iaf :). Liam är ju urgulig! Kram :)

2012-01-27 @ 00:54:25
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Ronja

Nej vi har inte bokat ngt än. Dröjer nog ett tag innan vi åker hemöver då vi var hemma nu i jul. Men jag lovar att höra av mig så fort vi bestämmer oss för att åka :). Håret har jag fixat själv till mesta del, man slingar håret ljust och lägger en mörkare färg i hårbotten. Lite pilligt men man vänjer sig. Och tack för att du tyckte det var fint :). Kraam

2012-01-27 @ 14:53:41
URL: http://ronjawe.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, gör det! :) Jag & Noel är själv hemma & ska ingenstans :)

2012-01-28 @ 09:46:41
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Anna-karin

Men du det där vart ju jätte bra med köksmöbeln...snyggt!!Kram

2012-01-28 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0