La stada

Hej hej! Just nu befinner jag mig hemma hos mamma i stan. Skönt att komma bort från Boda lite ibland, skönt att man kan göra det om man känner för det. :P Jonas tkr nog att det är skönt han också, bara få rå om sig själv i ett par dagar, vilken lyx! Haha Liam är ju självklart med mig. Min lilla gostott.

Vi åkte ner igår och blir förmodligen här tills imorrn. Träffade Lidde igår, hon kom hit på kaffe & kaka och en massa surr, hon har ju precis kommit hem ifrån Asien. Gud vad jag också skulle vilja åka dit, till Thailand!! Men men just nu är det bara att gilla läget här i kalla Sverige tyvärr..

Idag har vi inte gjort så mkt, tagit det lugnt här hemma bara. Jag och Ida tog oss en tur ner till Bagetterian och köpte lunch, det är lyx! ;) Å nu kom pizzorna precis, haha måste ju passa på att vara onyttig nu eftersom att vi ska börja leva nyttigt from imorrn. :)

Nu vakna Liam, typiskt.. Jaja hörs imörra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0