Mamma

Vilken underbar dag, Liam sa mamma för första gången!!! :D Å nu springer han runt å ropar "mammamammamam" hehe min älskade lilla unge. Det är ju det här jag har väntat på sedan han föddes typ. :P


Igår blev det vin drickning ner hos grannarna. Micke & Annie var också där. Trevligt trevligt! :) Blev dock liite för mkt av det goda och lite väl sent känner jag idag..men men det är sådana smällar man får ta helt enkelt.

Just nu står sjömansgryta på spisen och puttrar, känns som att man kmr dö av hunger snart. Kvällen kommer spenderas i soffan, med en massa gotta! Till veckan blire lite nyttigare, då vi tänkte börja köra med den här bantar soppan. :)

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, kung med soppan! :D Den är verkligen grisgod & asnyttig. Heja er!



Kanske orkar mig med på en promenad oxå ;)

2012-01-22 @ 19:16:25
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Huga! Storkillen min ;)

2012-01-24 @ 08:25:47
Postat av: annie

Ja, TOMS är bäst! :)

2012-01-24 @ 17:32:11
URL: http://helgemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0